Om os

KreativSkolen er en godkendt aftenskole i Lejre, Holbæk og Sorø Kommuner.
Vi modtager kommunalt tilskud til de fleste af vores undervisningsaktiviteter. Ligeledes stiller kommunerne undervisningslokaler til rådighed.

KreativSkolens foreningsvirksomhed omfatter mange forskellige undervisningstilbud i Lejre, Holbæk og Sorø Kommune

På KreativSkolens hjemmeside vil du kunne følge med i aktuelle kursustilbud og debatarrangementer.

Betaling for kurser hos Kreativskolen vil ALDRIG være dyrere end andre sammenlignelige enkeltstående kurser i Lejre, Holbæk og Sorø Kommune.
Hvis man kan dokumentere, at et sammenligneligt kursus er dyrere hos Kreativskolen end hos en anden aftenskole i kommunen, får man differencen retur fra Lejre, Holbæk og Sorø Kommuner med et smil.

Har du/I forslag til aktiviteter, som du/I mener mangler i Lejre, Holbæk og Sorø Kommuner, kan du/I altid henvende jer til KreativSkolen. Så vil vi se på mulighederne sammen, undersøge behov og evt. oprette tilbuddet.

KreativSkolen håber, at vores kursustilbud kan være til glæde for borgerne i Lejre, Holbæk og Sorø Kommuner.

Stig Nielsen
Skoleleder